söndag 15 mars 2015

Bye bye Nöbbele!

Nu är alla saker, grejor och pryttlar, som tillhör mig, borta från Villa Linnea i Nöbbele.20150113_113930En ny familj flyttar in inom kort och tar hand om hus och trädgård. Det känns jättebra!
Ett stort tack ska riktas till, förutom till herr Traktor förstås, mina grannar som har ställt upp och hjälpt mig under tiden jag har bott i Nöbbele och också med fraktande av grejor till “tippen” och så under flyttiden.
Nu börjar ett nytt liv på Gården i Västergötland.
sign3[3]

8 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Spännande! :-D

Margot sa...

Härligt, lycka till med allt!!
Kram Margot

Luna Eks Trädgårdsblogg sa...

Vad skönt! Nu kan du fokusera helt på våren och ditt nya liv.

Lycka till!
Kram Luna

Efwa - Medea sa...

Wow, här händer det grejer. Det var evigheter sedan jag var inne hos dig och kollade och nu är ditt liv helt förändrat. Jag ger mig av till din nya blogg och kollar hur du har det.

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...


Halloj !

Googlade på något att önska mina vänner Glad Pingst med,

Och fann din bild, tyckte väl den verkade bekant,

Den lånar jag inte, Den är din.

Hoppas allt är så bra det nu kan bli.

Som jag fattar det har du flyttat än en gång.

Ha en fin pingst

Kram Mi

Vilt og vakkert sa...


Heisann, du blogger kanskje ikke lenger, men kan dette være en anledning til å starte igjen?
Jeg ønsker å skape mer liv i Blogger´s Sunday Walk. De siste gangene har jeg gått "alene" - så nå inviterer jeg til ny giv i 2017, og håper på at mange tar seg en tur ut og dokumenterer det som skjer fire søndager i året.
Ha riktig go´hælj ;:OD)
Se: http://viltogvakkert.blogspot.no/2016/12/bloggers-sunday-walk-2017.html

Vilt og vakkert sa...

Jeg prøver meg igjen...
Heisann! Lenge siden sist. Jeg sender ut en liten invitasjon om å delta på Blogger´s Sunday Walk til alle som har vært med før. Det er nå blitt enklere å delta via InLinkz. Intensjonen er den samme: å få bloggere vekk fra skjermen en liten stund for å lee på beina, og så dele opplevelsene fra turen. Prøver nå også med en felles upretensiøs foto-oppgave. Hadde vært riktig hyggelig om du blir med siste søndagen i oktober. Har til hensikt å ha et innlegg mandagen før for å opplyse om BSW høst. Så følg med. Velkommen, beste hilsen Vilt og vakkert
Her kan du se siste deltakelse: https://fresh.inlinkz.com/party/5dc2d5d10ea14d8e998763457dc8c8ab

Vilt og vakkert sa...

Heisann, blir du med?