onsdag 9 maj 2012

Fler collage

Det kanske är tröttsamt att alltid se bilderna som collage på bloggen? Vad tycker du?
Det är kul att testa och jämföra med hur jag oftast gör nu. Lagom blandning är väl bäst, som vanligt!
Mina vita, och nästan enda, tulpaner på tomten:
2012_05_071
Så här har det oftast sett ut på min blogg:
IMG_1401IMG_1404IMG_1405
IMG_1402IMG_1403
De två nedersta bilderna är samma motiv, men med skärpan nära och längre in i bilden, om ni mot förmodan inte såg det. Har man varit på fotokurs, så har man!

el2012vilja
el2012kärlek

2 kommentarer:

Odlarlust sa...

Fotocollage är snyggt. Det blir liksom lite mer "samlat".
Ha det fint!

/Anna

Hélena sa...

Jag tycker både och är snyggt. Jag brukar göra collage när jag vill fånga en känsla och när jag inte är supernöjd med bilderna. Idag har jag gjort ett inlägg med länkar till trädgårdsprogrammet som jag pratade om i helgen, How to be a gardener.
Ha det bäst!
Kram Hélena