fredag 11 maj 2012

Beställning från KLOSTRA

Nu har jag gjort min första beställning från KLOSTRA.
Jag håller tummarna för att det ska funka med leveransdatum/vecka, så jag får grejorna när jag är på plats. Jag köpte plantor av dem på trädgårdmässan och är helnöjd. Jag har också sett på andra bloggar att man är positiv till KLOSTRA. Håller deras “koncept” kommer deras företag att bli stort tror jag.
Mest fundersam är jag över hur det ska funka med den jord från Hasselfors jag beställde via dem.
jord
Jag chansade för jag är ärligt talat ganska trött på att kånka med jordpåsar i och ur bilen, men har dragit mig för att beställa “ett flak” jord. Det kan ju vara fullt med sniglar, tistlar och annat otyg. Är det dumt att resonera så?

Jag beställde stevia, basilika x 2, chokladmynta och så jorden. Bilderna är från KLOSTRAS hemsida.
steviabasilika_italienbasilika_pestomynta_choklad_3
Tror ni jag längtar ner till Nöbbele nu??? YESSSSS!

En skön helg önskar
el2012kärlek

Jag ska stilla mitt värsta “trädgårdsdarr” i Gnesta i helgen så jag inte drabbas alltför svårt av att inte få trädgårda i min egen trädgård.

2 kommentarer:

Hélena sa...

Är lite nyfiken på klostra och ska nog ta och testa. Har läst så mycket positivt om dom. Förstår att du längtar, det gör jag också fast jag har trädgården utanför dörren :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena

Äppelblom sa...

Lämnar en liten hälsning, så du ser att jag tittat in.
Trevlig helg!