fredag 6 juli 2012

Föga “chict” men nödvändigt

Gräsmattan och häcken är klippta.
Vad jag känner mig duktig!
IMG_2359

Man behöver inte gå på gym när man har klippt gräset på hela tomten eller har klippt häcken för hand, bara så ni vet! Visserligen har jag inte klippt gräsmattan och häcken på samma dag, men i alla fall.

Den här högen med bl.a häck-klippet ska bli flis till min surjordsrabatt. Mer om den rabatten i morr´n.
IMG_2350

Apropå gym så jobbar jag på Puls & Träning i Stockholm också, förutom att jag masserar. Jag har ett seniorpass där. Till min stora glädje ska Puls & Träning öppna ett gym i Teleborg/Växjö i höst. Passar mig alldeles utmärkt. Mitt medlemskort gäller både här & där. Kul va? Jag kanske kan hoppa in och vicka, vi får se.
head2
Nu blev det visst lite reklam!?!?

050
el2012kärlek

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Har man trädgård behöver man inget extra gym.pass så här års. Och frisk luft får man på köpet.
Kram!

Hélena sa...

Jo, det blir en del träning i trädgården...fast jag skulle nog behöva ett gymkort med :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena