onsdag 20 augusti 2014

Bilar & bröllop

Under den här sommarledigheten har jag tittat på bilar & traktorer som jag aldrig har gjort förr. Det finns ett enormt intresse för amerikanska (gamla) bilar, veteranbilar,veterantraktorer och andra (både gamla & nya) fordon av alla de slag bland svenskarna. Dessa fantastiska människor som lägger ner en förmögenhet, i både tid och pengar, på att fixa till sina “vrak” till blänkande och fungerande åkdon, är väl värda all den uppmärksamhet som de får!
IMG_0524IMG_0529IMG_0528IMG_0213
Målilla, Västerås, Tibro, Forsvik och Norrtälje har fått besök av herr Traktor & mig.
Se inlägg om traktorpullingen i Målilla här.
Ska man betygsätta och/eller rangordna upplevelserna så tog nog herr Traktors insats på traktorpullingen i Tibro första pris.
IMG_0221
Ett jättefint sommarbröllop avslutade min långa sommarledighet. Det fantastiska brudparet, här tillsammans med sina tre döttrar, har trots alla förberedelser inför bröllopet haft mig boende hos sig under min kursvecka på Skillebyholm. Mer om trädgårdsmästarkursen kommer i ett senare inlägg. IMG_0558
Nu blir det mer trädgård på bloggen!
http___signatures.mylivesignature.com_54492_257_601CFB984AC3588314C3A678DA4AFE3E

Inga kommentarer: